Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

this U is full of shit crap n trash

ok fine xpat upload pic


assalamualaikum

ari ni saya nk mngumpat la..astaga..mgucap cepat..spa yg xnk bca cbb tkut dosa..sila tkan x lju2..tp spa yg nk mnyibok..dipersilakan

dr mggu lpas lagi pihak u bising2 pasal sahsiah rupa diri pelajar..kalau xekot peraturan..akan disaman RM50..do take note..yg mnyaman pihak u..yg disaman budak u..ipta awam ek..so student xla kaya mana..ipta awam ek..pihak u pun xla kaya mana..

agakny pihak u semakin kekurangan duit kot..so saman mnyaman tlah blaku di beberapa kwsan dlm campus ni..tp ari ni..blaku di kolej saya la plak..waseh..gila byk kna sroh patah balik tukar bju n sluar..konon nk save diorg dr kna saman..tp mcm xlogik la soklan yg diutarakan..sila scroll ke bwh ye


yg menyaman : ni skrg saya xpuas ati nan bju awak yg singkat/seluar awak yg ketat .. awak nk patah balik tukar ? atau saya saman awak ?



aiesh aiesh aiesh ! (sambil geleng kpala)

apa yg xlogik korg tnya..yela..ukan spatutny soklan yg diutarakan bbunyi



yg menyaman : eyh awak ni sem lepas dpt dekan ke x ? kalau dpt dekan saya lepaskan awak .. lau xpat dekan pilih nk byr saman ka nk tukar bju/sluar tu ?


aaaa..kan..bru la logik ckit..mna ada budak kna interview keja mcm ni



tukang interview : saya xkesah la awak dekan ka x msa study dulu2 .. saya nk tahu .. awak dulu pnh kna saman x cbb pkai bju xsmart?

atau



tukang interview : dlm resume awak ni tulis awak repeat subjek killer 10 kali .. tp xpa ..kami tetap amek awak bkerja cbb msa kt u dlu .. awak pgang rekod baik dlm mgenakan etika kod pemakaian ..





lu pikir la sendiri

No comments:

Post a Comment