Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 11, 2011

ckit lagi sayang

bukan niat utk menipu
tp hny nk memujok

ckit lagi syg ..
bila kaki sudah kepenatan bjln .. bila keringat sudah membasahi baju .. ckit lg syg .. xlma lg .. smpy la kta di tmpt hendak dituju .. kau mampu memujok kaki .. memujok hati .. agar jgn bhenti jgn pts asa

ckt lg syg ..
meski mata xdpt melihat apa yg ada di hujung jln .. meski hati kurang yakin dgn apa yg ada di sana .. kaki tetap mlgkh .. tgn membantu mngipas2 surat kabar atau buku atau apa saja bhn bacaan .. yg td dibaca sblom meneruskan pjalanan ..tkadang mulut melempar senyuman dgn sesiapa sja di sekeliling sblom btny jln .. ego dilempar jaoh2 .. aku xmahu sesat ..

ckt lg syg ..
walau tmasuk lorong yg slh .. bjumpa dia dan mungkin kamo ..kaki trus mlgkh bila dipujok .. ckit lg syg .. xjaoh lg .. tp kdg2 kaki btny kembali .. btol ka ckit lg ? aku sudah penat .. jwb ku tenang , ya ckit sja lg .. ramai yg mnunggu kita di sna .. kita harus tgglkn tmpt ini .. krna ini bukan tmpt kita ..

ckt lg syg ..
walau kaki tidak yakin .. kaki trus mlgkh .. walau hati tidak yakin .. hati tetap pcaya .. walau mata xyakin .. mata trus memandang ke hadapan .. lekas2 .. tgglkn tmpt ini .. kita harus pergy ke sana .. ke hujung jln ini ..

sikit lagi sayang ..

No comments:

Post a Comment